نبض صنعت گزارش می دهد
نوبرانه های کرمان موتور در نمایشگاه اتواکسپوی تهران+عکس

0
شرکت کرمان موتور در نمایشگاه اتواکسپوی تهران در شهر آفتاب، محصولات جدید خود مانند پیکاپ KMC T9، ایگل و X5 را در معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، کرمان موتور در نمایشگاه اتواکسپوی تهران محصولات جدید خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

خودرو پیکاپ KMC T9 از جمله محصولات جدید کرمان موتور است که برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفته و در واقع جدیدترین پیکاپ بازار خودرو با پیشرانه 2 لیتری TGDI محسوب می شود. پیکاپ T9 در اصل همان جک هانتر است که در ایران توسط سوی کرمان موتور عرضه می‌شود.

T9 کرمان موتور

پیکاپ KMC T9 از نظر اندازه و ابعاد از جک T8 بزرگ‌تر و نسبت به پیکاپ کی ام سی T8 چهره عضلانی‌تری دارد. در عین حال این خودرو از آپشن‌های بیشتری نسبت به T8 برخوردار است.

این خودرو می تواند قدرتی برابر با ۲۳۱ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. چنین ارقامی نشان می‌دهد این خوردرو نسبت به کی ام سی تی ۸ قدرتمندتر است. البته نسبت به کیفیت بنزین نیز حساس‌تر خواهد بود.

T9 کرمان موتور

کی ام سی ایگل، محصول دیگری بود که کرمان موتور در نمایشگاه اتواکسپوی تهران، آن را در معرض دید عموم قرار داد. کی ام سی ایگل، بر اساس پلتفرم JAC J4 ساخته شده و به همین دلیل نیز می‌توان به آن لقب جی 4 ایرانی بدهیم.

ایگل، کرمان موتور

این خودرو در قسمت فنی تفاوت خاصی با جی 4 ندارد و همان موتور تنفس طبیعی جک جی4 که با حجم 1.5 لیتر، می‌توانست 103 اسب‌بخار و 146 نیوتن‌متر را تولید کند، در ایگل نیز نصب می شود.

ایگل، کرمان موتور

قرار است کی ام سی ایگل سال آینده به تولید انبوه برسد.

در غرفه کرمان موتور در نمایشگاه اتواکسپوی تهران همچنین خودروی X5 به نمایش درآمده که قرار است جایگزین جک S5 شود. شورای رقابت، قیمت نهایی کی‌ام‌سی X5 کرمان موتور را یک میلیارد و 329.1 میلیون تومان تعیین کرده است.

X5 کرمان موتور

کرمان موتور در غرفه خود در نمایشگاه خودروی شهر آفتاب، محصولات دیگری را نیز در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

T8 کرمان موتور

نمایشگاه اتواکسپوی تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۷ روزهای ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ماه در مجموعه شهر‌آفتاب برپا خواهد بود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید