پیش‌بینی زمان عرضه ری‌را به بازار

0
عظیمی مدیرعامل ایران خودرو گفت: لازمه تولید خودروی اقتصادی هماهنگی وزارت صمت و سایر بخش‌های کشور با خودروسازان است، در غیر این صورت اینکه خودروساز خود بتواند یک خودرو اقتصادی تولید کند، امکانپذیر نیست.

به گزارش نبض صنعت، علیمردان عظیمی درباره تولید خودروی اقتصادی، گفت: در این مسیر سایر بخش‌های کشور نیز باید به خودروسازان کمک کنند تا خودروسازان بتواندخودروی اقتصادی تولید کند زیرا تولید خودروی اقتصادی به این معنا است که مواد موردنیاز تولید مانند ورق، اقتصادی تامین شود.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه خودروی اقتصادی به این معنا است که بخشی از هزینه خودرو را سایر بخش‌ها بپردازند، ادامه داد: زمانیکه ورق به قیمت کامل و گرانتر از قیمت جهانی به خودروساز داده شود و بخواهیم همه الزاماتی که خودرو عادی دارد، خودروی اقتصادی نیز داشته باشد خودروی تولیدی اقتصادی نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در دنیا برای این حوزه یک خودرویی تعریف می‌کنند که این خودرو برای مردم صرفه اقتصادی داشته باشد البته در تولید این خودرو به خودروساز نیز کمک می‌شود، اضافه کرد: لازمه تولید خودروی اقتصادی این است که وزارت صمت و سایر بخش‌های کشور با خودروساز هماهنگی داشته باشند تا بتوانند خودروی اقتصادی تولید کنند، در غیر این صورت اینکه خودروساز خود بتواند یک خودرو اقتصادی را تولید کند، امکانپذیر نیست.

وی درباره زمان عرضه ری‌را به بازار، گفت: ری‌را مشکل خاصی ندارد و اکنون برای تائید به سازمان استاندارد ارسال شده است به محض تائید سازمان استاندارد، ثبت‌نام آن شروع و تحویل آن به مردم آغاز می‌شود البته تائیدیه اولیه گرفته شده است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید